tisdag 22 maj 2012

strålande dopdag

 
Stockholm flaggade idag!



Hej fina ni!

Har ni det bra? Själv har jag en sådan där vecka när man knappt hinner andas. TOKmycket på jobbet med mötenmötenmöten och saker som bara måste bli klara. Dagis stänger tidigare två dagar och har helstängt en dag. Kära mannen är på resande fot idag och måste ta sig ut till ön för ett ömöte på lördag. Stora sonen hade lunchmatsäck idag och lilla dottern på torsdag. Stenläggaren kommer (äntligen!) på fredag och lägger kalksten framför våra kakelugnar. Och jag har planerat i roligheter med "mina" tjejer på fredag kväll. Alltså, puh! Varför är det så att allt ska ske samtidigt? Nästa vecka händer absolut ingenting som en ironisk kontrast.

Gnäll, gnäll. Nu till något roligare. Lillprinsessans dop. Se så fint de flaggade i huvudstaden när jag var ute på lunch idag! Och precis när jag gick förbi slottet sköt de saluten. Fantastiskt fint och stämningsfullt :)

Ha en skön kväll så hörs vi snart.

   

1 kommentar:

  1. Ja staden bjöd på festyra idag, jag såg lite på tv, så söt hon är lillan;) Kram

    SvaraRadera