onsdag 11 april 2012

kuddar

 
Kuddar i blandad kompott, som snart ska puffas i soffan.



Så var påsken slut i villa Någorlunda.

Mysiga lata dagar har vi haft, men imorgon börjar vardagen igen. Badar skatterna tidigt ikväll (och sitter och bloggar på en pall i badrummet samtidigt, kvinnlig simultanförmåga ni vet) så att vi ska komma tillbaka till de vanliga rutinerna. Men Valborg är ju runt knuten och då tar vi båten ut till ön. Oj, vad vi alla längtar dit!

Idag har jag strukit kuddvar och piffat soffan. Blommigt och randigt och mönstrat i min vanliga dova färgskala. Lovar att visa er bilder på resultatet imorgon. Fint och fräscht blev det :)

Ha en fin kväll där ute.


  

1 kommentar:

  1. Du har en fin färgskala i ditt hem!
    Min färgskala har dragit iväg åt ett håll jag inte tänkt,sedan jag tog in mer korg i inredningen. Vill igentligen ha det lite stramare svartvitt...
    Hmm,får försöka börja om..Suck
    //Annie

    SvaraRadera