tisdag 28 februari 2012

projekt i långa rader

 
Några av mina måleriprojekt på tork i vardagsrummet.



Godmorgon alla fina!

Inatt har jag sovit tolv (!) timmar. Helt galet eller hur? Somnade med minsta skatten är jag nattade honom och blev väckt av densamma vid halv åtta i morse. Jag som aldrig sover särskilt mycket, men ibland tar visst energin slut och man måste ladda om. Jag är normalt en riktig nattsuddare som älskar att vara vaken och fixa med mitt när hela familjen snusar sött i sina sängar. 

Här har vi en långsam och mysig morgon. En liten förkyld V sitter bredvid mig i sängen och pillar mig i håret och tittar på Bolibompa (jag vet, extremt dålig feng shui att ha tv i sovrummet, men det är den tillfälliga lösningen tills vardagsrummet är klart) och jag uppdaterar mig på alla bloggar jag missade att läsa igår när jag sov. Vi har sportlov och de stora trollungarna är hos sin mormor och morfar så det är ovanlig lugnt och stilla i villa N.

Idag ska vi mest plocka och fixa här hemma, kanske avsluta några av mina många projekt som står på tork i vardagsrummet. I morgon blir det någon sportlovsaktivitet med barnen, dock utan snö för den försvann ju lagom till sportlovet.

Ha en fin dag så länge. Kram.


  

4 kommentarer:

  1. Tänk vad lite färg kan göra superfint : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  2. hittade din fina blogg av en slump igår och ville bara lämna några små rader. Jag blir galet inspirerad av att se dina projekt. Vill helst riva fram penslarna och börja måla bums. Önskar en fortsatt fin dag.
    Mvh
    jenny

    SvaraRadera
  3. Oooj vilken mysig blogg jag har hittat till :)
    Vilket fantastiskt fint hus ni har!

    Visst är det tråkigt för alla barnen som har sportlov att snön försvann, men gud vad skönt säger jag!
    Det strålar vår ute idag, ni får gå ut och njuta av solen på den våriga och en bar backen :)

    Kram
    -Erika-

    SvaraRadera
  4. Å vad det ser härligt ut med alla måleriprojekt!

    Kram Jes

    SvaraRadera