torsdag 22 december 2011

nattligt målarryck

Gäsp, vilken sen hälsning!

00:34. Min fina familj snusar (vissa snarkar visserligen mer än snusar, men är lika fina för det) sedan många timmar och jag har precis målat klart hallen. Fick ett målarryck nu ikväll och ville fräscha upp när golvet nu är så nyslipat och nybetsat och fint. Nu glänser hela hallen och luktar linoljefärg :) På fredag är nog golv och väggar tillräckligt torra för att jag ska kunna möblera - oj, så roligt! Ska visa er bilder på mitt nattliga projekt i morgon när det finns lite ljus att fota i.

Godnatt!

3 kommentarer:

  1. Åh häftigt!! Vilken handlingskraft!!

    SvaraRadera
  2. Spännande... då väntar vi på att få se det nattliga!


    Underbar datorhörna i förra inlägget...superfint!

    Kram Marina

    SvaraRadera
  3. Åh vilken trevlig blogg och ett jättefint hus du har!! Här ska jag gå in igen och bläddra mig bakåt i tiden bland inläggen när jag har lite mer tid ngn dag!:)

    God Jul, Annelie

    SvaraRadera