måndag 4 juli 2011

sveriges charmigaste hem?

 

Long time alla vänner!

Det var ett tag sedan jag skrev, men det blir nog så nu i sommar. Är ju så mycket man vill hinna med dessa ljuva sommarmånader :) Och dessutom är det galet långsamt att ladda upp bilder när vi är på ön, så det går knappt. Men nu är vi tillbaka i stan och jag jobbar en vecka igen, innan min "riktiga" semester börjar. Älsklingen bankar på en trappa ner med köket och kanske kanske finns snart något nytt att visa därifrån.

I lördags firade vi T igen som ju har fyllt nio år. Han fyllde när vi var på landet så nu var det dags för alla kära släktingar att fira. Eftersom vi inte har något kök var vi tvungna att fira i trädgården. Tack och lov regnade det inte, men galet varmt var det. Alla hugade spekulanter fick ta sig en dusch i vattenspridaren vid behov!  

Villa Någorlunda är med i tävlingen Sveriges charmigaste hem och vinsten är pengar till inredning. Det behöver vi  v e r k l i g e n  nu när vardagsrum och kök så småningom blir klara. Så snälla söta ni, titta gärna in HÄR och lägg en röst på oss!

Ha nu en fin kväll så hörs vi snart. Kram!


 
Trädgården är så fin nu i sommargrönska.


 
Det är ju meningen att vi ska spika panel och måla den vit i loppans lilla stuga,
men det blir nog inte i år så tills vidare har jag "fuskinrett" lite :)


1 kommentar:

  1. Lycka till i tävlingen.

    Även jag har en vecka kvar tills dessa att det är dags för semester. Snart är vi där :-)

    SvaraRadera