lördag 18 juni 2011

tre trötta campare och en pion



Hej denna ljuvliga lördag!

Efter ett par mulna och regniga dagar är solen tillbaka! I kväll har jag dessutom fått hem mina älsklingar som har varit iväg och campat i flera dagar. Och årets första pion slog ut i rabatten! Mycket lycka på en gång :)

Barnen var så nöjda med sin campingtur. De har sovit i tält, lagat sin egen mat, paddlat kanot, seglat optimistjolle och badat. En riktigt sommardröm när man är liten! Nu har jag stoppat hela bunten i badet (ja, inte den största älsklingen förstås, han får bada på egen hand) och sedan är det sagor och mys för oj vad jag har saknat dem!

Hoppas er lördag är lika fin! Kram fru N.

 

2 kommentarer:

  1. Vilken lycka att ha familjen samlad igen. Mysigt.

    Min pion som också var så vacker har blommat färdigt för i år. Sorgligt. Njut bara njut av din fina.

    Ha det bra

    SvaraRadera
  2. Ja, mina är lite sena av någon anledning. Grannens, på andra sidan staketet, blommar flera veckor innan, fast de ser likadana ut. Men den som väntar på något gott... :)

    SvaraRadera