torsdag 16 juni 2011

ensamma mamman



God förmiddag alla bloggisar!

Här kommer en halvmulen förmiddagshälsning från mig och minsta skatten. Vi är alldeles solokvist i fyra hela dagar då övriga familjen är iväg och campar. T och C var alldeles till sig över detta stora äventyr med ryggsäckar, liggunderlag, sovsäckar och tält. Alldeles pirriga och kunde knappt somna igår kväll. Jag och V skjutsade dem till bussen i morse och de var så ivriga att de knappt hade tid att säga hej. En lång bussresa hade de framför sig och sedan båt ut till en ö där de ska leva campingliv. Jag är ingen campare, men visst låter det mysigt?

Jag och V skrotar runt här hemma och jag försöker hålla mig uppkopplad mot jobbet och jobba så gått det går med en sjövild ett och ett halvt-åring i släptåg. Vi får se hur det blir med det :)

Vi hörs snart. Kram fru N.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar