torsdag 9 juni 2011

en vanlig dag på jobbet



Hej alla vänner!

Vad många ni har blivit! Igår hade jag femhundra besökare, vilket är dagsrekord för Villa Någorlunda. Och totalt har vi passerat 10 000 besökare. Det är värt att fira med lite bubbel, men jag sparar det till imorgon. Då har vi skolavslutning för T så det blir dubbelt upp att fira :)

Har nyss kommit hem från en tokhektisk men jätterolig dag på jobbet. Vi har haft reklamfotografering och filmning hela dagen. Full rulle har det varit men vi tror att det blir bra och jag känner mig trött men nöjd. Tänk att det alltid är så mycket som ska hinnas med innan midsommar. En miljard projekt och uppgifter som absolut ska hinna bli klara. Känner ni igen er i det? Är verkligen värd en lång skön semester med kärleken och skatterna snart.

Hemma har vi tagit det lite lugnt med renoveringen den här veckan, men till helgen drar vi igång igen och jag kommer att ha lite nytt att visa er. Golvet i vardagsrummet är ju klart. Och jag är såå nöjd med slutresultatet. Nu ska golvlister på plats och målas och sedan börjar det likna ett färdigt rum.

Har ni det bra i värmen, annars? Det är ju alldeles underbart med de här fina sommardagarna. Det är hög tid att köpa en ny plaskpool till trollungarna. Vår lyckas visst gå sönder varje år, vet inte hur vi beter oss.

Kram så länge. Fru N.  



Full rulle i fotostudion och bloggerskan själv som övervakar det hela :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar