måndag 7 mars 2011

en grå måndag och köksdrömmar

Hej bloggisar!

Måndag, måndag, vad säger man? Underbart att komma hem till mina älsklingar i alla fall. Tre barn och en man på parad i hallen, vilken välkomstkommitté! Och liten V som tultar omkring och ropar "Mamma upp!" för att  få komma upp i famnen och gosa. Mammahjärtat blir så varmt.

Till helgen planerar vi ju att åka till Ikea och köpa det nya köket, det gamla håller verkligen på att falla i bitar, lovar att visa bilder på det en annan gång. Jag som älskar att planera har fullt upp med att välja färger och kakel och knoppar och detaljer. I senaste Sköna hem såg jag detta underbara kök som är så fint, så fint. Vitt och svart i harmoni och fullt med vackra detaljer. Verkligen något att inspireras av!

Ha nu en trevlig måndagskväll! 




Eller vad säger ni om detta platsbyggda kök från Byggfabriken? Gillar ni gamla detaljer kan jag verkligen rekommendera Byggfabriken, både deras webbshop och butiken på Högbergsgatan i Stockholm. 


2 kommentarer:

  1. Ser ut som mitt ungefär....;-). Jag vill också ha en krok för handväskan i köket! Nu har jag iallafall fått igenom att ha en krok på UTSIDAN av köket. I hallen alltså...den mest naturliga platsen antagligen! Efter påsk börjar vår utbyggnad!

    SvaraRadera
  2. Färgen var ju helt underbar i köket på luckorna, vad är det för färg? Linoljefärg?

    Mvh
    Diana

    SvaraRadera