onsdag 30 mars 2011

är det våren?


Bloggande i eftermiddagssolen!

Här sitter jag nu och skriver, med solen som värmer genom hallfönstret. Oj, så skönt! Man får förstås blunda lite för allt damm som syns extra tydligt, men visst blir man glad? Nu är väl våren på gång även här i stora staden?

Nu ska jag berätta något roligt för er. Om precis en vecka ska jag bli faster till en liten S. Vi längtar så efter honom, jag och alla barnen, och i helgen ska vi åka och köpa presenter till lillkusinen (den blivande mamman och pappan får blunda nu). För en ny liten kusin måste ju bli bortskämd redan från början :)

Nej, dags att stoppa in lasagnen i ugnen och förbereda lite middag till mina hungervargar. Ha nu en mysig kväll i solen!

1 kommentar:

  1. Självklart skall kusinen skämmas bort, helt rätt. Så skojigt.

    Ha det bra

    SvaraRadera